ᗢ – Podpowiedzi (ze spoilerami)

Jeśli poprzednie podpowiedzi nie pomogły i Twój kot nadal samotnie błąka się po opustoszałych ruinach, dalsze wskazówki będą bardziej precyzyjne, ale zarazem popsują parę niespodzianek, które przygotowali dla nas twórcy ᗢ. Pamiętaj zatem – możesz przestać czytać w każdym momencie!

  • Ukryty przycisk znajduje się pod plamą na suficie, tej po prawej stronie, o tutaj:

  • Pomieszczenie z sadzawką otoczoną posągami bohaterów w podziemiach i dwiema statuetkami kotów jest co prawda ślepym zaułkiem, ale zarazem dosyć istotną podpowiedzią. Popatrzmy, ciemny kot i jasny kot, hmm, co też to może oznaczać?

  • Nie wiesz gdzie iść? Głębiej i coraz głębiej, przez jaskinie do ruin podmorskich pałaców, pełne dziwacznych roślin i śladów ich niegdysiejszych mieszkańców. A stamtąd nad brzegi mrocznego oceanu, którego wody odbijają gwiazdy z innego nieba.

  • Kot potrafi wspinać się na drzewa, maszty i olbrzymie grzyby. Te ostatnie znajdują się nieopodal końca gry, więc jeśli je widzisz – to już bliżej niż dalej.

  • Cel kociej wędrówki znajduje się na wyspie pośród mrocznego oceanu głęboko pod ziemią lub w jakimś alternatywnym wymiarze. Jeśli toniesz, nie mogąc znaleźć drogi przez czarne wody, patrz uważnie – tu i ówdzie pojawiają się na powierzchni ślady lśniących łapek. Podążaj za nimi, one pokierują Cię we właściwą stronę.

  • Jeśli usłyszysz szum gigantycznego wiru, to jesteś już niedaleko. Nie wskakuj do niego, nie ma po co. Gdzieś w okolicy znajdziesz dwie wyspy z przyciskami, gdy je naciśniesz, droga do celu będzie stała otworem.

  • Kiedy zacznie za Tobą podążać biała kocica (lub biały kocur, nie narzucajmy płci), to pozostaje Ci już tylko wyprowadzić oba koty na powierzchnię, a potem znaleźć statek. Kiedy futrzaki ułożą się do snu w ładowni, nastąpi zasłużony happy end.

To jak, udało się?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *